تعميرات تعميرات .

تعميرات

نمايندگي تلويزيون سوني

نمايندگي تلويزيون سوني

 
نمايندگي تلويزيون سوني با داشتن تيم كاملي از متخصصان خبره در تعميرات، مطمئن ترين و جامع ترين خدمات تعميراتي و پس از فروش را ارائه مي دهد. شركت سوني در سال 1955 توانست اولين راديو ترانزيستوري خود را توليد كند وطولي نكشيد كه قادر شد جايگاه خود را در ميان توليد كنندگان مطرح دنيا پيدا كند. با توجه به تغييرات در توليد تكنولوژي هاي جديدي كه هر ساله در زمينه توليد لوازم خانگي صوتي و تصويري صورت ميگيرد، نمايندگي تلويزيون سوني به طور گسترده اي به تربيت تعميركاران خبره اي كه با ساختار تلويزيون هاي هوشمند آشنايي كامل دارند اقدام كرده است.
 

تعميرات نمايندگي تلويزيون سوني

از جمله خدمات تخصصي ارائه شده در نمايندگي تلويزيون سوني، تعميرات تلويزيون اين شركت است كه توسط متخصصان اين حوزه و به كمك پيشرفته ترين و به روزترين ابزارالات موجود در سطح بازار صورت مي پذيرد. كارشناسان نمايندگي تلويزيون سوني  به تفاوت‌هاي ساختاري و فني اين دستگاه ها واقف بوده، ازاين رو جهت تعمير هر كدام از انواع مختلف تلويزيون سوني روش هاي متفاوتي را برگزينند. به عبارت ديگر به دليل متفاوت بودن ساختار اين تلويزيون ها تعميراتي كه انجام مي پذيرد نيز متفاوت مي باشد كه ميبايست كارشناسان نمايندگي تلويزيون سونيبا جنبه هاي سخت افزاري و نرم افزاري اين تلويزيون ها آشنا باشند.نمايندگي تلويزيون سوني با بهرگيري از تجربه و سابقه ي طولاني در زمينه ارائه ي خدمات تعميرات انواع تلويزيون هاي سوني در خدمت شما مشتريان ارجمند مي باشد.

ويژگي هاي تعميرات نمايندگي تلويزيون سوني

  • انجام بررسي هاي دقيق دستگاه شما توسط كارشناسان نمايندگي تلويزيون سوني جهت كشف علت خرابي و تحليل ميزان خرابي و هزينه هاي لازم براي رفع آسيب
  • مهندسان نمايندگي تلويزيون سوني تعميرات تلويزيون شما را در كمترين زمان ممكن و در بالاترين سطح از دقت انجام ميدهند
  • نمايندگي تلويزيون سوني توانايي امكان ارائه خدمات به صورت شبانه روزي را دارد و مهندسان نمايندگي تلويزيون سوني به صورت تمام وقت اماده ارائه پشتيباني به شما مي باشند.
  • نمايندگي تلويزيون سوني امكان سرويس دهي در اقصي نقاط ايران را به مشتريان گراميش دارد

سابقه نمايندگي تلويزيون سوني

سوني شركتي ژاپني و به معني <<پسر كوچك>> است كه در سال 1946 در شهر توكيو تاسيس شد.نام موسسان اين شركت آكيو موريتا و ماسارو ايبوكا مي باشد كه معتقد بودند زماني يك شركت مي تواند در سطح جهاني مطرح شود كه بتواند در آمريكا نفوذ كند. آنها عمده ي فعاليت هاي خود را در زمينه ي خدمات رسانه اي، سرگرمي ، بازي هاي رايانه اي،

لوازم الكترونيكي خانگي و خدمات مالي متمركزكرده و اكنون يكي از بزرگترين توليد كنندگان لوازم الكترونيكي در جهان مي باشد

  • تعميرات و عيب يابي حركت آرام تصوير از بالا به پايين در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي شدن تصوير از پايين در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي ورتيكال در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي خطوط برگشتي تصوير تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي نداشتن صدا در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي لرزش تصوير در تلويزيون سوني
  • تعميرات روشن نشدن تلويزيون سوني
  • تعميرات سياه شدن صفحه بعد از حدود نيم ساعت كار كردن تلويزيون سوني
  • تعميرات و رفع ايراد خاموش شدن تلويزيون سوني
  • تعميرات تصوير داري خط برگشتي و بدون برفك و داغ كردن تلويزيون سوني
  • تعميرات قطع و وصل تصوير در تلويزيون سوني
  • تعميرات نداشتن نور در تلويزيون سوني
  • تعميرات قطع شدن تصوير و افتادن دو خط ورتيكال روي صفحه در تلويزيون سوني
  • تعميرات پر نور و كم نور شدن چراغ استند باي تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي نداشتن تصوير در تلويزيون سوني
  • تعميرات صداي صوت هاي ولتاژ در تلويزيون سوني

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۰۰:۱۸ توسط:تعميرات موضوع:

نمايندگي گوشي سوني

نمايندگي گوشي سوني

 

كادر نمايندگي گوشي سوني به صورت كاملا تخصصي در ساير نقاط كشور آماده خدمت رساني و سرويس دهي با بالاترين كيفيت به تمامي كاربران گوشي هاي ساده و هوشمند شركت سوني مي باشد. در صورت مشاهده هر گونه اختلال ميتوانيد به نمايندگي گوشي سوني مراجعه كنيد. نمايندگي گوشي سوني به صورت حضوري و غير حضوري با ارائه پشتيبان در تمام ساعات قابل دسترسي مي باشد و نمايندگي گوشي سوني همه ايرادات مرتبط به قسمت سخت افزاري و نرم افزاري گوشي سوني را ساپورت مي كند و ميتواند گوشي شما را به طور جامع تنظيم و بازسازي كند.

 

انجام تعميرات در نمايندگي گوشي سوني

همان گونه كه شركت سوني به مشتريان خود احترام مي گزارد و تقاضاي آن ها را در اصل كار خود قرار داده است از تيمي ماهر براي انجام تعميرات در نمايندگي گوشي سوني بهره ميبرد تا قابليت هاي انجام كار به صورت شايسته را داشته باشند و رضايت خاطر مشتري به صورت كامل جلب شود. براي اين كه انجام تعميرات در نمايندگي گوشي سوني با موفقيت انجام شود از وسايل اوليه و تجهيزات بسيار پيشرفته و دقيق استفاده شده است. در نتيجه مي توان گفتانجام تعميرات در نمايندگي گوشي سوني يك انتخاب هوشمندانه و صحيح مي باشد.

بيشترين مراجعه به تعميرات نمايندگي گوشي سوني در رابطه با موارد زير مي باشد:

  • مراجعه به نمايندگي گوشي سوني به جهت خرابي در تنظيمات حس گر و ال سي دي گوشي
  • ايجاد مشكل در بخش تغذيه و شارژ نشدن گوشي كه احتمالا نياز به تعميرات سخت افزاري واحد نمايندگي گوشي سوني دارد
  • خسارات ناشي از نفوذ رطوبت و رسوب گيري برد گوشي
  • مسائل مربوط به صدا و برقراري تماس
  • مشكلات شبكه و آنتن دهي گوشي از مشكلات نرم افزاري است كه بايد توسط واحد نمايندگي گوشي سوني برطرف شود

نظريه تاسيس نمايندگي گوشي سوني

مديران شركت سوني براي ارتباط گرفتن با متقاضيان كالاي خود و همچنين دريافت انتقادات و پيشنهادات مشتريان در رابطه با معايب و مزاياي گوشي هاي هوشمند، تصميم بر اين گرفتند كه يك واحد به نام نمايندگي گوشي سوني تعريف كنند. نمايندگي گوشي سوني به عنوان يك مركز اشتغال زايي و مشاركت نيروي انساني نيز مي باشد چرا كه از مهندسين متخصص و نخبه در كادر پرسنلي نمايندگي گوشي سوني استفاده مي شود تا بتوانند نظرات و اشكلات فني و نرم افزاري را در رابطه با گوشي سوني را به سازنده هاي شركت سوني انتقال دهند، زيرا كه نمايندگي گوشي سوني در واقع پل ارتباطي ميان مشتريان و واحد توليد شركت سوني مي باشد كه مي تواند به رشد موفقيت در زمينه توليد محصول با كيفيت كمك كند.

نمايندگي گوشي سوني مي تواند به كسب و كار شركت سوني رونق ببخشد به اين صورت كه خدمات به مشتري را به گونه اي ارائه دهد تا مشتري به طور كامل از زمان مراجعه به نمايندگي گوشي سوني با برخورد مناسب پرسنل  تا مرحله آخر انجام كار خود در نمايندگي گوشي سوني رضايت كافي داشته باشد و از انجام تعميرات خود در نمايندگي گوشي سوني لذت ببرند. با توجه به اين كه براي انجام تعميرات در نمايندگي گوشي سوني از ابزارآلات پيشرفته و نوين استفاده مي شود، در نمايندگي گوشي سوني انجام تعمير فني روي گوشي شما بسيار با دقت و تميز انجام مي شود كه با مشاهده اين مورد متوجه مي شويد كار تعميرات نمايندگي گوشي سوني با ساير مراكز تقاوت بسياري دارد.

تاريخچه گوشي سوني

شركت سوني سال 2001 به منظور طراحي و ساخت گوشي تصميم گرفت با شركت اريكسون كه مليت سوئدي دارد و در حوزه ارتباطات فعاليت دارد، مشاركت كند و در نهايت موفق شدند اولين گوشي را بسازند و آن را با نام سوني اريكسون به بازار معرفي كردند. نسل اول گوشي سوني اريكسون جزء دسته بندي سري w مي باشند كه بيانگر كيفيت بالا در زمينه پخش موزيك دارند. شركت سوني اريكسون به فعاليت خود در زمينه ساخت گوشي ادامه داد. در سال 2008 لنز هاي دوربين را در ساختار گوشي سوني به كار بردند. گوشي سوني اريكسون كه قابليت عكاسي و فيلمبرداري دارد با نام تجاري xperia در بازار موجود مي باشند.

شركت سوني در سال 2011 تمام سهم اريكسون را خريداري نمود و مشاركت آن ها خاتمه يافت. به همين ترتيب پيشرفت شركت سوني در زمينه طراحي و ساخت گوشي هاي سوني ادامه داشت. در ساخت گوشي ها حجم بيشتري براي حافظه داخلي در نظر گرفت و همچنين از لنزهايي كه سايز كوچكتر و كيفيت بالاتري دارند استفاده مي كرد.

اولين گوشي كه شركت سوني  در تمام نمايندگي سوني هاي سطح كشورها روانه بازار كرد xperia X1 نام دارد كه از سيستم عامل ويندوز براي برنامه نويسي استفاده كرده بود اما زبان برنامه نويسي خود را ارتقا داد و در ساخت xperia X10 براي اولين بار از سيستم عامل اندرويد استفاده كرد. سال 2013 گوشي سوني xperia Z با قابليت ضد آب بودن را به بازار معرفي كرد كه آغاز شروعي جديد براي شركت سوني محسوب مي شد. سال 2017 انواع گوشي سوني هوشمند جديد وارد بازار شد كه پرفروش ترين آن ها  Xperia XZ1 Premium و Xperia XZ1 Plus مي باشند. دليل محبوبيت اخرين سري گوشي هاي هوشمند سوني، قابليت بلوتوثي بودن هدفون مي باشد كه مورد استقبال زيادي قرار گرفت.

 
  • تعويض تاچ و ال سي دي انواع تبلت سوني
  • تعمير تخصصي برد انواع تبلت سوني / تعمير و تعويض باتري تبلت سوني
  • تعمير و تعويض دوربين تبلت سوني
  • تعمير و تعويض آي سي تغذيه تبلت سوني و ساير قطعات سخت افزاري تبلت سوني
  • تعمير و تعويض اسپيكر تبلت سوني / فلش نرم افزاري انواع تبلت سوني
  • تعمير و تعويض ميكروفن تبلت سوني /  تعمير و تعويض پليت آنتن تبلت سوني
  • تعمير موبايل سوني در صورت عدم كاركرد تاچ
  • تعمير عدم كاركرد ال سي دي موبايل سوني
  • تعمير عدم كاركرد بلوتوث موبايل سوني
  • تعمير موبايل سوني در صورت عدم كاركرد USB
  • تعمير مشكلات آنتن دهي و شناسايي نشدن شبكه موبايل سوني
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۹:۲۱ توسط:تعميرات موضوع:

نمايندگي موبايل سوني

نمايندگي موبايل سوني

 
نمايندگي موبايل سوني يكي از برند هاي موفق نسبت به ديگر موبايل هاي موجود در سطح بازار مي باشد. مديران نمايندگي موبايل سوني با تكيه بر دانش علمي برند خود و كارشناسان تخصصي، همه خدمات خود را با گارانتي و ضمانت ارائه مي دهند. نمايندگي موبايل سوني در ايران داراي شخص وارد كننده خاصي نمي باشد و به طور مستقيم با كمپاني سوني در ارتباط هستند. نمايندگي موبايل سوني با بهره گيري از پرسنلي مجرب و ماهر منتظر حضور شما و آماده سرويس دهي همه جانبه مي باشد.
 

واحد تعميرات در نمايندگي موبايل سوني

از آنجايي كه تعهد و رضايت مشتري همواره براي نمايندگي موبايل سوني بسيار پراهميت و واجب بوده است، نمايندگي موبايل سوني تمام سعي خود را براي حفظ قوانين مشتري مداري انجام مي دهد و در واحد تعميراتنمايندگي موبايل سوني كارشناساني با سابقه درخشان و مهارت بالا فعاليت مي كنند، طبق مهارتي كه در شناخت بردها و قطعات كاربردي دارند سريع مي توانند تشخيص دهند كه مشكل مشاهده شده مربوط به كدام بخش نرم افزار يا سخت افزار مي باشد و شما را به واحد مربوطه نمايندگي موبايل سوين براي تعميرات ارجاع دهند.

كيفيت بالاي تعمير و تعويض قطعات موجب شده است درصد بسيار زيادي از مشتريان  برند هاي ديگر هم براي انجام تعميرات به نمايندگي موبايل سوني مراجعه كنند.

اخبار و مقالات مرتبط با نمايندگي موبايل سوني

نمايندگي موبايل سوني در فضاي مجازي با مشتريان خود در ارتباط مي باشند. آخرين اخبارها و فعاليت هاي صنعت موبايل شركت سوني را در صفحات مجازي كه توسط تيم نمايندگي موبايل سوني مديريت مي شود قابل مشاهده  براي مشتريان گرامي مي باشد.

شركت سوني در رابطه با تكنولوژي هاي جديدي كه به كار ميگيرد، نحوه كاركرد با محصولات شركت سوني،  معرفي محصول جديد و … مقالات بسيار مفيدي را ارائه مي دهد كه نمايندگي موبايل سوني آن ها را در سايت ها و صفحات مجازي به اشتراك مي گزارند تا افراد علاقه مند آن ها را مطالعه كنند.

ارزيابي مدل هاي مختلف ارائه شده در نمايندگي موبايل سوني

انواع مختلف موبايل سوني از نطر قيمت به سه دسته كلي تقسيم مي كنيم كه و پر فروش ترين در هر زمينه را به شما معرفي مي كنيم تا بتوانيم شما را را در خريدي بهينه و مطمئن ياري كنيم:

  • گران قيمت ترين سري هاي نمايندگي موبايل سوني

معمولا محصولاتي كه تازه به بازار معرفي مي شوند قيمت بالاتري نسبت به ساير مدل ها دارند تا اينكه مدل جديدتري به بازار معرفي شود. جديدترين موبايل هوشمند شركت سوني  كه توسط نمايندگي موبايل سوني به بازار عرضه شده موبايلXperia XZ1-Xperia XZ2 مي باشد كه براي ساخت آن شركت سوني پيشرو بوده است و براي اولين بار در جهان از اندرويد 8 استفاده كرده است.

  • سري هاي سطح متوسط موبايل سوني

شركت سوني در طي چند سال گذشته آمار فروشش دچار افت شد بنابراين تلاش كرد كه محصولاتش را با قيمت مناسب تري به بازار موبايل معرفي كند و اين تفاوت قيمت دليلي بر كاهش كيفيت و كارايي موبايل سوني نمي باشند.  Xperia Xبه دليل اينكه از سيستم سخت افزاري معمولي استفاده كرده است و داراي قابليت مانند ضد آب وخاك نمي باشند، قيمت كمتري دارند ولي از نظر شكل ظاهري همانند ساير مدل ها مي باشند. Xperia XA نيز با توجه به اينكه از ظاهري مناسب و باتري آن داراي كارايي بهتر نسبت به مدل قبلي مي باشد در رده پرفروش ترين مدل ها قرار گرفته است.

  • ارزان قيمت ترين سري هاي نماينگي موبايل سوني

مدل Xperia L1 جزء ارزان ترين گوشي هاي عرضه شده در نمايندگي موبايل سوني مي باشد كه داراي قابليت هاي زيادي مانند پشتباني از دو سيم كارت و دوربين نسبتا خوب و … مي باشد كه متناسب با هزينه آن بسيار عالي مي باشد. يكي از معايب اين سري گوشي نسبت به ساير مدل ها مي توان به باطري اشاره كرد كه كيفيت كمتري دارند.

محصولات ويژه نمايندگي موبايل سوني

 

يكي از محصول متفاوت ننمايندگي موبايل سوني، پروژكتور سوني مي باشد كه در سايز جيبي طراحي شده است با اتصال آن به گوشي سوني در هر مكان مي توانيد اطلاعات خود را بر روي پرده تا سايز 40 اينچ به نمايش بگزاريد. باطري پروژكتور وابسته به نوع كابل مورد استفاده 3.5-6 ساعت طول مي كشد تا شارژ شود همچنين مي توانيد از باطري آن به عنوان پاور بانك براي شارژ موبايل سوني خود استفاده كنيد. يكي از معايبي كه اين دستگاه دارد اين است كه قابليت اتصال به ios را ندارد.

خلاقانه ترين طراحي شركت سوني كه همين الان در نمايندگي موبايل سوني موجود است  ميتوان از هدست بي سيم Xperia Ear Duo نام برد و ميتوان گفت كه اين دستگاه شما يك همراه هوشمند دارد كه هوشمندانه خواسته شما را عملي ميكند به طوري كه با تكان دادن سر ميتواند ميزان ولوم موزيك خود را كم زياد كنيد و يا مكالمه هاي خود را مديريت كنيد.

خدمات ارائه شده در نمايندگي موبايل سوني

  • تعمير و اصلاح ايراد مشكلات بلوتوث موبايل سوني
  • اصلاح مشكلات ويبره موبايل سوني
  • برطرف كردن مشكل پرش در صفحه نمايش
  • رفع مشكلات آنتن‌دهي موبايل
  • رفع مشكلات سيم كارت در نمايندگي موبايل سوني
  • تعمير و يا تعويض باتري
  • انجام تست‌هاي مربوط به تغذيه قطعات
  • فلش، فارسي‌سازي و نصب نرم‌افزار
  • رسوب‌زدايي با اولتراسونيك
  • شوك‌ باطري
  • برطرف كردن مشكل عدم خواندن سيم‌كارت از سوي گوشي در نمايندگي موبايل سوني
  • تست اسپيكر گوشي و اصلاح مشكلات آن
  • بازيابي تنظميات كارخانه سازنده گوشي
  • تست و بهينه‌سازي ولتاژ موبايل
  • انجام مشاوره‌ در زمينه قطعات سخت‌افزاري و سيستم نرم‌افزاري
  • اصلاح نواقص موجود در دوربين‌ موبايل سوني
  • تعمير و اصلاح كارت حافظه موبايل سوني
  • تعمير نواقص ميكروفن و اسپيكر
  • تعويض و يا تعمير صفحه نمايش گوشي
  • برطرف‌سازي مشكلات هنگ گوشي
  • ريست كردن گوشي
  • تعمير USB
  • و هرگونه خدمات مرتبط با تعميرات موبايل سوني…
 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۸:۱۵ توسط:تعميرات موضوع:

نمايندگي تعميرات

نمايندگي تعميرات

 

بخش ارائه خدمات نمايندگي تعميرات

در نمايندگي تعميرات از ابزارآلات و قطعات درجه يك كه داراي گارانتي هستند استفاده مي شود و به منظور بهبود خدمات و كسب رضايت مشتريان، براي استفاده از گارنتي نمايندگي تعميرات در مدت زمان مشخصي مي توانيد از پيك رايگان استفاده كنيد. شما مي توانيد با تماس با مركز نمايندگي تعميرات دستگاه خود مشكل خود را بيان كنيد و درخواست استفاده از گارانتي يا تعويض دستگاه خود را ثبت كنيد و پس از رسيدگي و بررسي مشكل دستگاه شما به پيك  ابلاغ و فرستاده مي شود.

نمايندگي تعميرات يك مجموعه گسترده مي باشد و داراي واحدهاي متفاوتي مي باشد كه از زمان مراجعه به نمايندگي و انجام تعميرات تا رفع خرابي هاي بوجود آمده اقدامات زيادي بر روي دستگاه شما انجام مي شود كه هر كدام را به اختصار بيان مي كنيم:

در ابتدا مجموعه اي ازكارشناسان مشاور در خصوص انجام تعميرات وسيله شما، به شما مشاوره مي دهند و شما را راهنمايي مي كنند كه انجام تعمير وسيله شما توسط نمايندگي تعميرات چه مزايا و معايبيي دارد و اصلا به صرفه اقتصادي هست يا خير.

  • واحد انجام تعميرات تخصصي در نمايندگي تعميرات

گروه انجام تعميرات متشكل از افراد كار بلد است كه به صورت تخصصي در هر بخش تعميرات  حضور دارند و با استفاده از علم خود كه متناسب با پيشرفت تكنولوژي است تعميرات دستگاه شما را  انجام مي دهند و تلاش مي كنند تعميرات دستگاه شما را با بهترين كيفيت انجام دهند.

هزينه تعميرات متناسب با خرابي دستگاه شما و زمان صرف شده براي انجام تعميرات، متفاوت مي باشد و هميشه هزينه اي متناسب با كيفيت ارائه شده، دريافت مي شود.

  • پيك نمايندگي تعميرات

نمايندگي تعميرات مي تواند دستگاه شما را بعد از انجام كار براي شما ارسال كند كه در اين صورت هزينه پيك جداگانه بايد پرداخت شود. اگر مشكل دستگاه شما جزئي باشد در همان لحظه، نمايندگي تعميرات كار شما را انجام مي دهند و نياز به ارسال دستگاه نمي باشد.

نمايندگي تعميرات ايكس ويژن

ايكس ويژن نام افتخاري شركت ماديران مي باشد كه يك شركت داخلي توليد كننده لوازم خانگي و رايانه اي مي باشد. خدمات تعميرات در مركز نمايندگي تعميرات ايكس ويژن مربوط به يك دستگاه خاص نيست و نمايندگي تعميرات براي انواع دستگاه هاي اين برند من جمله ايكس باكس، پلي استيشن، تلويزيون هاي برند سوني و… انجام مي شود.

نمايندگي تعميرات شركت سوني

شركت سوني در صنعت صوت و تصوير فعاليت گسترده اي دارد محصولات توليد شده شركت سوني داراي ساختار سخت افزاري و بخش نرم افزاري مختص به خود مي باشد به همين دليل هر وسيله توليد شده شركت سوني داراي مركز نمايندگي تعميرات برند انحصاري خود  مي باشد:

  • نمايندگي تعميرات لپ تاپ سوني
  • نمايندگي تعميرات تلويزيون سوني
  • نمايندگي تعميرات پلي استيشن
  • نمايندگي تعميرات موبايل سوني

تاريخچه نمايندگي تعميرات

انجام تعميرات مربوط به زمان قبل و بعد از جنگ جهاني دوم مي باشد كه تا قبل از جنگ جهاني اول وسايل ساختاري بسيار ساده و ابتدايي داشتند و خبري از تكنولوژي هاي امروزي و تجهيزات پيشرفته نبود بنابراين انجام تعميرات مسئله اي مهم براي مديران و توليد كنندگان آن زمان نبود و انجام تعميرات لوازم نياز به دانش و مهارت خاصي نداشت و مي توانستيم به سادگي مشكل را حل كنيم. اما در طول جنگ جهاني دوم توليد لوازم صنعتي و الكترونيكي افزايش يافت و زمان بعد ازجنگ جهاني دوم زندگي انسان ها به صورت ماشيني درامد و بيشتر كارهاي مردم با ماشين ها انجام مي شد كه همين ايجاد مشكلات در ماشين آلات يك موضوع مهم براي توليد كنندگان و فعالان صنعتي شد و به فكر افتادند تا چاره اي براي تعميرات لوازم خود بيانديشند. دهه 1960 انجام تعميرات وسايل به طور كامل پيشرفت كرد و تعميرات كليه لوازم انجام مي شد. در دهه هاي بعد توليد كنندگان به دنبال روشي بودند كه دستگاه توليدي آن ها كمتر دچار آسيب شود چرا كه انجام تعميرات هزينه زيادي براي آن ها داشت و مانع براي رشد اقتصادي بود. بنابراين تصميم گرفتند از روشي استفاده كنند كه عمر مفيد لوازم را افزايش دهد.

هر وسيله اي كه توليد مي شود وابسته به شرايط جفرافيايي و منطقه اي كه از آن وسيله استفاده مي كنيم داراي عمر مفيدي مي باشد. عمر مفيد به اين معني است كه در آن دوره زماني دستگاه شما كمتر دچار آسيب و مشكل مي شود و پس از اتمام دوره و استفاده زياد و طولاني مدت از وسيله آسيب پذيري دستگاه افزايش مي يابد. در مواردي هم  ممكن است روغن كاري بخش داخلي كه مربوط به موتور دستگاه مي باشد به هم بريزد و نياز به تعمير و بررسي دستگاه باشد. در اين صورت براي رفع مشكل نياز به نمايندگي تعميرات هر برند مي باشد كه نسبت به دستگاه برند خود آگاهي لازم دارند و با اطلاع از مشكل متوجه مي شوند كه مشكل مشاهده شده مربوط به كدام بخش مي باشد.

خدمات كارشناسان نمايندگي تعميرات

خدمات تعميرات در بعضي از نمايندگي تعميرات برند هاي مختلف فقط به صورت حضوري انجام مي شود و براي انجام تعميرات بايد به مركز نمايندگي تعميرات مراجعه كنيد.

  • حضور كارشناس نمايندگي تعميرات در محل مشتري

خدمات نمايندگي تعميرات به صورت حضوري در محل مشتري هم ارائه مي دهد به اين صورت كه با تماس مشتري يك كارشناس از نمايندگي تعميرات به محل اعزام مي شود و خرابي هاي بوجود آمده را بررسي و تعميرات لازم را انجام مي دهد.

  • پشتيبان تلفني نمايندگي تعميرات

نمايندگي تعميرات گروهي را براي پشيباني بيست و چهار ساعته مشتريان خود فراهم كرده است كه بيشتر مربوط به بخش نرم افزاري نمايندگي تعميرات مي باشد و در صورت ايجاد مشكل نرم افزاري شما را راهنمايي مي كنند كه مشكل دستگاه خود را تا جاي ممكن حل كنيد و در صورت رفع نشدن مي توانيد به مركز نمايندگي تعميرات مراجعه كنيد.

بخش ارائه خدمات نمايندگي تعميرات

در نمايندگي تعميرات از ابزارآلات و قطعات درجه يك كه داراي گارانتي هستند استفاده مي شود و به منظور بهبود خدمات و كسب رضايت مشتريان، براي استفاده از گارنتي نمايندگي تعميرات در مدت زمان مشخصي مي توانيد از پيك رايگان استفاده كنيد. شما مي توانيد با تماس با مركز نمايندگي تعميرات دستگاه خود مشكل خود را بيان كنيد و درخواست استفاده از گارانتي يا تعويض دستگاه خود را ثبت كنيد و پس از رسيدگي و بررسي مشكل دستگاه شما به پيك  ابلاغ و فرستاده مي شود.

 

ويژگي نمايندگي تعميرات مناسب

براي انتخاب نمايندگي تعميرات مي بايست با ويژگي هاي تعميرگاه مناسب آشنا باشيد .به طور مختصر آن ها را بيان مي كنيم:

  • رضايت ديگر مشتريان

نمايندگي تعميرات كه استاندارد باشد بايد قابليتي براي مشتريان در نظر بگيرد كه بتوانند نظر ديگر مشتريان را در مورد نمايندگي تعميرات مدنظر بدانند و ما نيز سعي كنيم به طور عادلانه نظر خود را در مورد خدمات انجام شده در نمايندگي تعميرات بيان كنيم.

  • مشاهده نمونه كار

براي مطمئن كردن مشتري در مورد كيفيت انجام كار، معمولا نمايندگي تعميرات نمونه كار انجام شده خود را به مشتري نمايش مي دهند تا خود مشتري آن را ارزيابي كند و براي انجام تعميرات تصميم درست را بگيرد.

  • مهارت هاي تعميركاران

مهندسين كه در نمايندگي تعميرات وظيفه تعمير وسيله را بر عهده دارند، بايد داراي گواهينامه فني معتبر باشند. اين گواهي نامه نشان دهنده ي توانايي ايشان در مهارت و تخصص تعميرات وسايل برقي مي باشد. همچنين صبر و حوصله زيادي براي انجام كار خود به كار گيرند تا به نتيجه اي مطلوب برسند.

  • مكان نمايندگي تعميرات

نمايندگي تعميرات مجاز و رسمي هر برند بايد داراي دسترسي آسان باشد كه مشتريان به راحتي بتوانند به آن مراجعه كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۷:۲۷ توسط:تعميرات موضوع:

تعميرات لپ تاپ

تعميرات لپ تاپ

 

تعميرات لپ تاپ نيازمند افرادي با دانش تخصصي وآموزش ديده در زمينه تعميرات بخش هاي مختلف است كه بتوانند با بهرگيري از علوم لازم و ابزار هاي مناسب با استانداردهاي جهاني در تمام قسمت هاي سخت افزاري و نرم افزاري لپ تاپ ها براي برطرف نمودن خرابي هاي بوجود آمده اقدامات لازم را انجام دهند.

گروه تعميرات لپ تاپ ما با دارا بودن آشنايي كامل نسبت به ساختار هر نوع مختلف از لپ تاپ وعيب يابي دستگاه به شيوه اي صحيح كه موجب آسيب به ديگر قسمت ها نشود كليه خدمات مرتبط با تعميرات لپ تاپ را به صورت كاملا تخصصي براي همه مدل ها و برند هاي لپ تاپ به شما مشتريان عزيز ارائه ميدهد.

حوزه خدمات تعميرات لپ تاپ

كار تعميرات لپ تاپ توسط متخصصان مجرب و استفاده از قطعات اورجينال انجام ميشود. بنابراين تمام تعميرات لپ تاپ داراي گارانتي پس از تعمير بوده و در صورت بروز مشكل تا يك ماه، بدون هزينه مشكل شما برطرف ميشود.

خدمات لپ تاپ را مي توان به سه بخش زير دسته بندي كرد:

  • خدمات نرم افزاري تتعميرات لپ تاپ

  • تعميرات لپ تاپ در حوزه سخت افزاري

  • خدمات پس از فروش گروه تعميرات لپ تاپ

در نظر داشته باشيد كه نسبت به مسائل مراقبتي بي توجه نباشيد يكي از اين بي توجهي ها در تعميرات لپ تاپ مراجعه به مراكزي هستند كه به دليل نيروهاي كاري؛ كار نابلد نه تنها مشكلات شما را برطرف نميكنند بلكه با دستكاري سيستم و اعمال خراب كاري روي آن مشكل شما چند برابر ميشود.

شما ميتوانيد جهت دريافت خدمات تعميرات لپ تاپ ميتوانيد به صورت تلفني با تيم فني ما تماس بگيريد و با مشاوران متخصص ما صحبت كرده  و از مشكل سيستم خود و هزينه ي تقريبي آن مطلع شويد و در صورت امكان بدون جابجايي خرابي بوجود آمده را برطرف كنيد.

در صورت نياز به خدمات حضوري تعميرات لپ تاپ در مرحله اول لپ تاپ به طور كامل آناليز شده و گزارشي از وضعيت فني لپ تاپ و موارد مورد نياز براي تعميرات لپ تاپ در اختيار شما قرار ميگيرد و پس از اطلاع از ميزان هزينه با رضايت شما كادر با تجربه و خبره گروه تعميرات ما اقدامات لازم براي  تعميرات لپ تاپ را شروع خواهد كرد.

 

خدمات ارائه شده براي تعميرات لپ تاپ

  • بالابردن سطح كيفي قطعات سخت افزاري مانند هارد ديسك ، حافظه رم ، پردازنده مركزي و افزايش ظرفيت باتري لپ تاپ با توجه به توصيه شركت سازنده
  • بررسي سيستم عامل و محتواي روي لپ تاپ جهت تشخيص بد افزار ها و ابزارهاي جاسوسي و ضد امنيتي
  • پالايش آنتي باكتريال سطوح و قطعات مختلف لپ تاپ ها جهت جلوگيري از فرسايش لپ تاپ، حساسيت و بيماري پوستي و تنفسي
  • سنجش ميزان پايداري سخت افزاري به منظور كشف عيب هاي  استهلاكي و ناسازگاري قطعات لپ تاپ
  • بروز رساني سيستم عامل و نرم افزارها به منظور استفاده از آخرين ابزارالات ساده و آسان براي كاربران و رفع شيار هاي امنيتي

معرفي لپ تاپ هاي مختلف و برخي از مشكلات رايج آنها

لپ تاپ هاي سوني به دليل باريك بودن بيش از حد بدنه به سادگي خميده ميشوند و بر روي بدنه تعداد پورت ها و اتصالات كم است كه كاربران بايد از كابل هاي مبدل استفاده كنند همچنين لولاهاي صفحه نمايش قدرت كافي برا نگه داشتن صفحه نمايش را ندارد از اين رو قابليت استفاده از صفحه نمايش براي كاربران جذاب نيست.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۶:۴۲ توسط:تعميرات موضوع:

تعميرات موبايل

تعميرات موبايل

تعميرات موبايل نيز به اندازه انتخاب موبايل كار دشواري است زيرا ميان اين همه مراكز انجام تعميرات موبايل كه در سطح شهر وجود دارد، انتخاب مركز معتبر براي انجام تعميرات موبايل كار آساني نمي باشد. موبايل يك وسيله شخصي مي باشد كه شامل اطلاعات محرمانه است و افراد سودجو در كمين هستند، بنابراين قبل از سپردن گوشي خود به مركز تعميرات موبايل بايد مطمعن باشيد كه آن مركز گواهينمامه فني و مجوز رسمي دارد. در بعضي مراكز تعميرات موبايل قطعات معيوب و غير استاندارد در داخل گوشي همراه شما به كار مي برند كه موجب آسيب ديدن جدي گوشي شما مي شود. بنابراين براي انجام تعميرات موبايل بايد به مركزي رسمي و قابل اعتماد مراجعه كرد. برخي شركت هاي سازنده از قطعاتي استفاده كرده اند كه قابل تعويض نمي باشد بنابراين نمي توان با تعميرات موبايل مشكل را حل كرد.

 

دلايل زيادي وجود دارد كه باعث ايجاد مشكل در موبايل شما مي شود كه مربوط به قسمت نرم افزار يا سخت افزار مي شود و نياز به تعميرات موبايل مي باشد. شايع ترين مواردي كه به تعميرات موبايل مراجعه مي كنند در زير بيان ميشود:

  • شكستگي ال سي دي
  • خراب شدن سوكت شارژ، شارژ نشدن گوشي، دير شارژ شدن
  • داغ شدن بيش از حد گوشي
  • آب خوردگي
  • ضربه ديدن و آسيب به لنز دوربين
  • قطع و وصلي صدا، مشكل در دريافت يا پخش صدا
  • آنتن دهي

مراكز معتبر تعميرات موبايل

شركت هاي مختلفي وجود دارند كه توليد كننده انواع گوشي هاي ساده و هوشمند هستند و بيشتر توليد كنندگان مراكز معتبري را براي تعميرات موبايل برند خود معرفي كرده اند كه بهتر است براي انجام تعميرات به نمايندگي همان برند موبايل خود مراجعه كنيم. كارشناسان تعميرات موبايل به طور كامل و جامع به بردهاي موبايل آشنا هستند چون قطعات به كار رفته بر روي برد موبايل بسيار ريز و حساس مي باشند و تعميرات موبايل بايد به صورت تخصصي و با دقت انجام شود در نتيجه بهتر است براي جلوگيري از بيشتر آسيب ديدن گوشي موبايلتان و اطمينان از اجراي صحيح تعميرات موبايل خود حتما به نمايندگي تعميرات برند موبايل خود مراجعه كنيد.

تعميرات موبايل در برخي مراكز به صورت حضوري در محل انجام مي شود ولي بايد دقت كرد كه انجام تعميرات موبايل به صورت حضوري شامل همه موارد به خصوص موارد سخت افزاري نمي شود، انجام تعميرات موبايل در بخش سخت افزاري، نيازمند دستگاه ها و لوازم خاصي مي باشد.

هزينه تعميرات موبايل

هزينه انجام تعميرات موبايل بسته به نوع و كيفيت گوشي موبايل شما متفاوت است. اگر گوشي موبايل شما داراي كيفيت بالايي باشد قطعا پرداخت هزينه ي جزئي براي انجام تعميرات موبايل تان بسيار به صرفه و اقتصادي تر از خريد يك دستگاه موبايل جديد است. اما اگر غير از اين باشد و تعميرات موبايل هزينه اي بسيار بيشتر از نصف ارزش خود موبايل تمام شود قاعدتا مناسب انجام تعميرات نيست.

 
  • تعميرات موبايل اچ تي سي

موبايل اچ تي سي معمولا كيفيت ويژه اي در زمينه عكاسي ارائه مي كند و استفاده از هسته هاي قدرتمند باعث شده است افرادي كه از گوشي موبايل استفاده هاي اداري و تجاري دارند برند اچ تي سي را انتخاب كنند. يكي از معايب كه عامل خرابي رايج  در موبايل هاي اچ تي است و كاربران به ما براي تعميرات موبايل خود مراجعه ميكنند مربوط به باتري موبايل اچ تي سي  مي باشد.

موبايل سوني به علت سرعت پردازش بالا و نسخه سخت افزاري كاملا به روزشده اين شركت محبوب مي باشد. به دليل بالا بودن هزينه موبايل سوني تعميرات موبايل سوني فقط در نمايندگي تعميرات موبايل خود صورت ميگيرد چون قطعات مورد نياز تعميرات موبايل منحصر به شركت سوني مي باشد.

  • تعميرات موبايل هواوي

موبايل هواوي به دليل قيمت مناسب تر نسبت ساير برند ها معمولا بيشترين طرفدار را دارد. خرابي و معايب رايج  موبايل هواوي كه عموما بيش ترين مراجعه را براي تعميرات دارد در بخش نرم افزاري گوشي موبايل هواوي رخ مي دهد.

 

موبايل هاي نوكيا از اولين شركت هاي سازنده گوشي هاي موبايل مي باشد كه دكمه اي و بسيار مقاوم بودند. اين گوشي هاي موبايل پر طرفدار با توجه به استفاده زياد از آنها در موارد كمي نيازمند تعميرات موبايل مي شدند.

 خاموش شدن خودكار آيفون

  • اپليكيشن هاي مشكوك به بدافزار را از روي گوشي پاك كنيد.
  • آيفون را فكتوري ريست كنيد.

مشكلات پرش صفحه نمايش موبايل و تبلت

لرزش ، پرش و يا چشمك زدن تصوير صفحه نمايش ، در گوشي هاي تلفن همراه از جمله مشكلاتي است كه همواره در اين دستگاه ها به چشم مي خورد. اين موضوع براي كاربران مطرح است كه اين مشكلات چه دلايلي مي تواند داشته باشد.

در اين قسمت شما را با دلايل مختلفي كه باعث بوجود امدن اين مشكلات در صفحه نمايش موبايل مي شود آشنا مي كنيم :
اگر اين مشكل صفحه نمايش فقط برخي اوقات روي مي‌دهد يا به نظر مي‌رسد تنها در بخشه خاصي از صفحه‌نمايش روي مي‌دهد، در اين صورت مي توان احتمال خرابيه نرم افزار را محتمل دانست براي برطرف كردن اين مشكل ميتوان از گزينه بازگشت به تنظيمات كارخانه در گوشي استفاده نمود .
ممكن است نصب يك برنامه ، باعث اين حالت در صفحه نمايش موبايل شده باشد. مي‌توانيد دستگاهتان را در «حالت امن» راه‌اندازي مجدد كنيد تا ببينيد آيا برنامه‌اي كه دانلود كرده‌ايد موجب بروز مشكل شده است ؟ اگر برنامه ها موجب بروز مشكل شده اند با حذف آن ها مشكل حل خواهد شد .
براي ورود به اين حالت ميتوانيد از نگهداشتن كليد هاي ولوم در هنگام روشن كردن دستگاه استفاده كنيد.
گاهي اوقات مشكلات مربوط به سنسور نور گوشي ، اين وضعيت را در صفحه نمايش موبايل را به وجود مي آورد و همچنين مشكل مي تواند سخت افزار و مربوط به صفحه نمايش باشد . كه در اين حالت بهترين روش مراجعه به يك تعمير كار مجرب مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۵:۵۹ توسط:تعميرات موضوع:

تعميرات گوشي

تعميرات گوشي

 

تعميرات گوشي بايد طي چهارچوبي از اصول و قواعد خاص صورت پذيرد تا به ديگربخش هاي گوشي آسيبي وارد نشود و عمليات تعمير با كيفيت بالايي صورت پذيرد. امروزه گوشي هاي موبايل جزئي از زندگي افراد جوامع شده است و اين امر آن را به ابزاري ضروري در زندگي امروزي تبديل كرده است ،اين حجم از استفاده آنها را در معرض آسيب هاي زيادي قرار داده است گوشي هاي تلفن همراه فقط وسيله اي جهت برقراري تماس نيستنند و زندگي شخصي و كاري بسياري از كاربران به آن وابسته شده است از اين رو وارد شدن كوچك ترين خللي در روند آن كاربران را با مشكلات زيادي روبرو ميكند بنابراين  كاربران نيازمند خدماتي براي تعميرات گوشي خود هستند كه در اسرع وقت و در كمال اطمينان دراختيارشان قرار گيرد.

خدمات تعميرات گوشي

كارشناسان متخصص تيم تتعميرات گوشي ما ضمن استفاده از به ‌روزترين و پيشرفته ‌ترين ابزارآلات تعميرات گوشي، ابتدا علت خرابي را پيدا كرده و پس از برآورد هزينه هاي تعميرات گوشي طبق تعرفه هاي مجاز در صورت تمايل مشتريان به تعميرات گوشي شما ميپردازند. به دليل حرفه اي بودن كادر نمايندگي تعميرات گوشي ما هرگز نگران زمان نباشيد چرا كه  تعميرات گوشي شما به سرعت و با دقت بالايي انجام خواهد شد. قطعات تعويضي در تعميرات گوشي اصل بوده و داراي گارانتي يك ماهه مي باشند كه در صورت بروز مشكل بدون هزينه مجددا تعويض خواهند شد.

بيشترين خرابي گوشي ها كه در هنگام تعميرات گوشي ديده شده است هم در زمينه هاي سخت افزاري و هم نرم افزاري ويا حتي گاهي هر دو ممكن است پيش بيايد. متخصصان فني ما تعميرات گوشي مشتريان محترم را به طور اختصاصي در دو واحد سخت افزاري و نرم افزاري انجام ميدهند. تيم خبره كارشناسان ما دوره هاي تخصصي آموزش تعميرات گوشي را زير نظر اساتيد حرفه اي در زمينه تعميرات انواع مختلف گوشي ها گذرانده اند. كارشناسان تعميرات گوشي كار تعمير را با استفاده از قطعات اورجينال انجام داده و آماده ي ارائه خدمات به صورت شبانه روزي هستند.

مقايسه تعميرات گوشي هاي اندرويد و IOS

از نظر تعميرات گوشي هم در بخش هاي سخت افزاري و هم نرم افزاري اين 2 مدل سيستم عامل ها ويژگي هاي خاص خود را دارند كه در نمايندگي ما هر سيستم عامل در واحد مختص خود تعميرات مي شود.

مزايا و معايب سيستم عامل هاي اندرويد و ios از نظر تعميرات گوشي

موضوع قابل بحث راجع به IOS و اندرويد به روز رساني سيستم عامل است كه گوشي هاي آيفون به صورت هم زمان به روز رساني ميشوند ولي در مورد اندرويد ممكن است حتي 2 سال به طول بيانجامد. اما با اين حال گوشي هاي اندرويد بيشتر توسط مشتريان پسنديده مي شوند چراكه در آيفون با توجه به امنيت بالا  فقط و فقط قادر به تماشاي يك تم يكسان و غير قابل تغيير و تكراري هستيد درحالي كه اندرويد با طيف گسترده اي از مدل ها و تم و منو ي مخصوص به آنها مواجه هستيد. همچنين در گوشي هاي اندرويد كاربران حق انتخاب هاي زيادي بين گوشي هاي سوني، اچ تي سي ، سامسونگ و… دارند، انتقال اطلاعات راحت تر بوده و برنامه هارا آسان تر و با دردسر كمتري ميتوانند دانلود كنند.

تاريخچه گوشي هاي موبايل

گوشي هاي موبايل در سال  1973 ميلادي مصادف با سال 1352 شمسي توسط يك شركت آمريكايي به نام موتورولا پديد آمدند كه اولين تماس را آقاي مارتين كوپر يكي از مديران اين شركت  به مدير شركت رقيبش برقرار كرد. گوشي هاي موبايل در آن زمان وزني سنگين نزديك به دو كيلوگرم و ارتفاع 20سانتي متري داشتند. زمان ورود گوشي هاي موبايل در ايران 20 سال طول كشيد و اولين گوشي موبايل در سال 1372 توسط شركت نوكيا وارد ايران شد و بسيار گران بود.

جالب است بدانيد اولين مدل از گوشي هاي نوكيا مدل1011 بود كه توسط شبكه  GSM كار مي كرد. همچنين اولين مدل از گوشي هاي آيفون مدل 2G بود، كه 9 سال پيش به بازار ارائه شد. صفحه ي آن لمسي بود و به اينترنت متصل مي شد كه در زمان خودش دستاورد بزرگي محسوب مي شد.

اولين گوشي تلفني كه سامسونگ به بازار ارائه كرد يك تلفن ثابت به نام  SS-720   و اولين تلفن همراه آن SH-100 بود كه وزن بسيار سنگين و اندازه اي به بزرگي يك آجر داشت. و اولين گوشي تلفن همراه شركت سوني مدل X1 بود كه سيستم عامل آن ويندوز بود و در سال 2008 اختراع شده بود .

 

تعميرات گوشي با برند هاي متفاوت

از خرابي هاي رايجي كه به ما اعلام ميكنند تعميرات گوشي اچ تي سي به دليل داغ شدن  بيش از حد مي باشد. اگر بعداز گذشتن يك هفته هنوز گوشي داغ مي شد به احتمال قوي نياز به تعميرات اساسي دارد.

  • تعميرات گوشي سامسونگ

از عيب هاي متداول مشاهده شده در نمايندگي تعميرات گوشي هاي موبايل در برند سامسونگ ميتوان موارد پايين را نام برد:

  • تعميرات گوشي سامسونگ در مواردي كه دكمه ها كار نمي كنند!

در بيشتر موارد اين يك مشكل نرم افزاري  است كه با راه اندازي مجدد گوشي برطرف خواهد شد.

  • تعميرات گوشي سامسونگ در مواردي كه برنامه Briefing گوشي را كند كرده است!

اين يكي از شايع ترين مشكلات ديده شده گوشي هاي سامسونگ در تعميرات گوشي اين برند است. براي تعويض حالت اين برنامه به غيرفعال شدن برنامه در قسمتي خالي از صفحه home فشار آورده و نگه داريد و برنامه Briefing را غير فعال كنيد

تعميرات گوشي ايفون

گوشي هاي آيفون با آن كه از بهترين و با كيفيت ترين برند هاي گوشي موجود در بازار هستند اما بدون ايراد و خرابي نيستن از جمله اين خرابي هاي رايجي كه هنگام تعميرات گوشي آيفون با آنها برخورد مي كنيم مي توان موارد زير را نام برد:

  • تعميرات گوشي آيفوني كه سريع باطري خالي مي كند!
  • گوشي آيفون 7 به طور معمول بايد در شرايط  تقريبا نرمال براي مدت 24 ساعت دوام براي انجام كار مداوم را داشته باشد. براي رفع مشكل خالي شدن باطري در مراجعات تعميرات گوشي آيفون پيشنهاد مي كنيم از حالت ذخيره سازي باطري و كاهش جلوه هاي بصري استفاده كنيد منتها اگر اينها نتواند مشكل را برطرف كند تنها راه حل تعويض باطري گوشي مي باشد.

تعميرات گوشي هواوي با قطعات اورجينال و رفع عيوب سخت افزاري و نرم افزاري گوشي هاي هواوي. تعميرات گوشي هواوي با بهترين قيمت و گارانتي و مهلت تست.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۴:۴۹ توسط:تعميرات موضوع:

تعميرات سينما خانگي

تعميرات سينما خانگي

 

منظور از سينما خانگي همان نمايشگر صوتي و تصويري لذت بخش و جذابي است كه امروزه عضو تفكيك ناپذير خانه ي ما است. خدمات تخصصي كارشناسان نمايندگي ما در حوزه ي تعميرات سينما خانگي بسيار گسترده است و شامل برطرف نمودن خرابي ها و معايب سينما خانگي شما چه به صورت نرم افزاري و چه به صورت سخت افزاري براي تقريبا تمامي برندهاي سينما خانگي مانند ال جي، سامسونگ و … مي باشد.

مطمئنا شما هم مانند گروه نمايندگي تعميرات سينما خانگي ما، معتقد هستيد كه هنوز پيشرفت علم در صنعت توليد ابزارهاي الكترونيكي به جايي نرسيده است كه دستگاه هاي ساخته شده به بازده اي 100% از نظر عملكردي و عمر مفيد  يك سينما خانگي ايده آل برسند. در تعميرات سينما خانگي معايبي مشاهده مي شوند كه بعضا در برخي برند هاي سينما خانگي بيشتر شايع هستند.

فيلم مورد علاقه شما

در حقيقت تكرار لذت تماشاي فيلم ها در فضايي شبيه سينما، با آن كيفيت تصوير و صداي سينما بود كه توليد كنندگان ابزارهاي الكترونيكي را به توليد سينما خانگي ترغيب كرد.متاسفانه گاهي سينما خانگي دچار مشكلاتي ميشود كه ميتواند اين لذت را ازبين ببرد اما گروه نمايندگي تعميرات سينما خانگي ما همواره تلا ش مي كند تا آسودگي خاطر شما را با رفع مشكلات سينما خانگي شما فراهم كند.

اجزاي سينما خانگي رايج مشاهده شده در تعميرات سينما خانگي

در دهه 1980 سينما خانگي عموما شامل فيلمي از پيش ضبط شده بر روي نوار LaserDisc يا VHS به همراه يك تلويزيون بزرگ، سنگين بود. در دهه 2000، اجراي تكنولوژي هاي جديد در سيستم هاي صوتي، دستگاه هاي پخش ويدئو و تلويزيون و پروژكتورهاي پخش صوت و تصوير صورت گرفت كه تجهيزات مورد استفاده در سينما خانگي را به كلي دگرگون كردند و كاربران سينما خانگي را قادر مي ساخت تا علاوه برحق انتخاب بيشتر در خريد سينما خانگي خود، تصوير صفحه نمايش را با وضوح بالاتر، كيفيت صداي بهبود يافته تري و اجزاي ارائه شده بيشتري مشاهده كنند. امروزه سينما خانگي داراي تجهيزاتي متفاوت براي ايجاد فضاي سينماي است كه به تبع اين پيش رفت با فرسودگي يا استفاده نادرست دچار خرابي شده و نيازمند به خدمات تخصصي نمايندگي تعميرات سينما خانگي معتبر مي شود.

 
  1. ساب ووفر

ساب‌ ووفر يا Subwoofer در سيستم  هاي صوتي سينما خانگي،  بلندگويي است براي  توليد صداي با پايين ترين فركانس و يا اصطلاحا صداي بمي كه مخاطب را سرجاي خود ميخكوب مي كند. ساب ووفر با كيفيت مناسب ميتواند اتاق را هم بلرزاند. دليل به كاربردن ساب ووفر توانايي آن در پخش صدا در تمام جهات اتاق سينما خانگي شما است، به همين جهت ميتوانيد آن را هرجايي كه ميخواهيد قرار دهيد.

  1. دستگاه پخش DVD

دستگاه پخش DVD سينما خانگي وظيفه اش  نمايش و پخش فايلهاي صوتي، تصويري و ارسال آنها به تلويزيون و بلندگو ها مي باشد. در نتيجه هر اندازه اين دستگاه شما با كيفيت تر و قدرتمند تر باشه ميتواند فرمت هاي بيشتري را پشتيباني كند.تقاضاي روز افزون خريدارن دستگاه DVD و ديگر دستگاه هاي الكترونيكي با توجه به اين واقعيت كه پيش از سال 1997 دستگاه DVD  اصلا اختراع نشده نبود، نشان دهنده افزايش سطح آگاهي مردم نسبت به تكنولوژي هاي روز دنيا و پيچيده تر شدن تعميرات سينما خانگي توسط تعميركاران سينما خانگي مي باشد.

  1. منبع تغذيه يا receiver

همه كارهاي  مرتبط با پردازش ، اتصال ها و انتخاب مدار و تقويت سيستم بوسيله ي منبع تغذيه سينما خانگي شما صورت مي گيرد. گاهي منبع تغذيه سينما خانگي را آمپلي فاير (amplifier) مي نامند چرا كه مسئول كنترل كانال ها تقويت كننده به بلندگوها مي باشد . در واقع مهم ترين وظيفه منبع تغذيه كنترل حجم و بلندي صداي بلندگو ها است.

  1. فيلم مورد علاقه شما

در حقيقت تكرار لذت تماشاي فيلم ها در فضايي شبيه سينما، با آن كيفيت تصوير و صداي سينما بود كه توليد كنندگان ابزارهاي الكترونيكي را به توليد سينما خانگي ترغيب كرد.متاسفانه گاهي سينما خانگي دچار مشكلاتي ميشود كه ميتواند اين لذت را ازبين ببرد اما گروه نمايندگي تعميرات سينما خانگي ما همواره تلا ش مي كند تا آسودگي خاطر شما را با رفع مشكلات سينما خانگي شما فراهم كند.

  1. تلويزيون

براي مشاهده تصاوير با بهترين كيفيت و ديد مناسب شما نياز به يك تلويزيون با صفحه نمايش بزرگ، حداقل 27 اينچي داريد كه البته سايز آن بسيار وابسته فضاي اتاق سينما خانگي شما مي باشد.

  1. پنج بلندگو

بهترين سيستم هاي سينما خانگي كه گروه تعميرات سينما خانگي ما پيشنها ميدهند ، سيستمي با كيفيت بالاي صدا و جلوه هاي صوتي است كه حس فراگير واقعي را از غوطه ور بودن در فيلم به شما ارائه ميدهند. در كل شما در اتاق سينما خانگي خود نياز به مجموعه از شش نوع بلندگو خواهيد داشت. چيدمان اين بلندگو ها را بايد به صورتي انجام دهيد كه بازخورد كامل را صداي فيلم بشنويد.

  • بلندگوهاي چپ و راست جلو سينما خانگي
  • بلندگوهاي چپ و راست كناري يا Surround
  • بلندگوي مركزي سينما خانگي
  • ساب ووفر در سينما خانگي شما
به هنگام تعميرات سينما خانگي مشاهده مي شود بلوتوث كار نمي كنديكي ديگر از خرابي ها براي تعميرات سينما خانگي استشمام بوي سوختگي استدر زمان تعميرات سينما خانگي ميبينيم كه صدا و تصوير همخواني ندارداز عيوب ديگر در تعميرات سينما خانگي فقط داشتن صداستدر تعميرات سينما خانگي زياد مشاهده مي شود ساب ووفر كار نمي كند

كارشناسان تعميرات سينما خانگي ما پيشنهاد مي دهند كه اگر اتصال هاي پشت فرستنده بلوتوث را كه در نزديكي دستگاه DVD شما قرار گرفته بررسي كرديد و مشكلي نبود دكمه ي ID را به مدت 3 ثانيه بفشاريد تا گيرنده را پيدا كند و حتماً توجه داشته باشيد كه بايد دكمه POWER پشت گيرنده تان  را كه كنار باندهاي عقب قرار گرفته است روشن نماييد تا بتوانند با يكديگر ارتباط برقرار كنند و چراغ آبي ثابت روي دستگاه بلوتوث شما  روشن گردد. اگر اين اقدامات را انجام داديد ولي تغييري رخ نداد با گروه نمايندگي ما براي تعميرات سينما خانگي تان تماس بگيريد.

در بيشتر موارد تعميرات سينما خانگي مشاهده كه اين بويي كه به مشام مي رسد بوي تازگي دستگاه است و خرابي وجود ندارد اما اگر متوجه شديد اينطور نيست حتما دستگاه سينما خانگي خود را از پريز برق بيرون بكشيد و فورا با نمايدگي تعميرات سينما خانگي ما تماس بگيريد.

در تنظيمات  دستگاه سينما خانگي تان (SETUP) صداي  دستگاه يا (AUDIO)  و مرحله بعدي گزينه – HD AV SYNC – عدد صدا را روي صفر و يا عددهاي ديگر دستگاه سينما خانگي خود قرار دهيد برطرف خواهد شد و در صورت رفع نشدن اين مشكل با نمايندگي تعميرات سينما خانگي ما تماس بگيريد.

بنظر كارشناس هاي نمايندگي تتعميرات سينما خانگي ما شما بايد DVD را از داخل دستگاه سينما خانگي خارج كنيد تا پيام  NO DISK  را روي صفحه نمايش ديجيتالي دستگاه ببينيد. كليد STOP روي كنترل را تا 10 ثانيه بفشاريد تا تصو ير بيايد. اگر همچنان تصو ير نمايش داده نشد احتمالا فيش هاي پشت دستگاه سيماي خانگي شما جابجا شده اند در اين شرايط بررسي كنيد كه ازVideo OUT  يا Monitor OUT  پشت دستگاه جانبي سينما شما به VIDEO IN تلويزيون به صورت صحيح اتصال يافته باشد. در سري مدل هاي جديد سينما خانگي زماني كه نه تصوير داريم و نه صدا و با توجه به كابل استفاده شده رزوليشن تصوير را با دكمه RES درست انتخاب مي كنيم. در نهايت چنانچه مشكل رفع نشد با نمايندگي تعميرات سينما خانگي ما تماس بگيريد.

كارشناس نمايندگي تعميرات سينما خانگي ما مي گويد بسيار ديده مي شود كه اگر ساب ووفر به فرمان سيستم پاسخ نمي دهد براي اطمينان بهتر است ابتدا كابل رابط سيستم و يا سيم برق ساب را بررسي كنيد و بالاخره اگر بازم جواب نداد براي فعال كردن ساب ووفر مسير زير را طي كرده و ساب ووفر را فعال كنيد. در برخي سري مدل ها مي توانيد اين شيوه را به كار ببريد. اما متاسفانه در سري مدل هاي جديد ساب هاي سينما خانگي عموما كاربردي نيست و بايد با نمايندگي تعميرات سينما خانگي تماس بگيريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۲:۲۹ توسط:تعميرات موضوع:

تعمير پلي استيشن

تعمير پلي استيشن

با وجود گذر زمان و ماشيني شدن زندگي و افزايش آپارتمان نشيني اكثر فرزندان به بازي هاي رايانه اي تمايل دارند و با آن سرگرم ميشوند. ازسال 1996 با آمدن كنسول هاي بازي به بازار بسيار مورد استقبال قرار گرفت و محبوبيت ويژه اي ميان كودكان و حتي بزرگسالان دارد.

به علت اينكه اين بازي ميان افراد بسيار محبوب مي باشد ممكن است ساعات زيادي را درگير بازي با دستگاه باشيم، اين كار باعث آسيب به دستگاه ميشود كه نياز به تعمير پلي استيشن دارد و همچنين با وجود گرد و غبار موجود در هوا باعث نفوذ ذرات ريز به داخل دستگاه پلي استيشن شما ميباشد كه براي برطرف كردن آن نياز به تعمير پلي استيشن مي باشد.

تعمير پلي استيشن از اهميت زيادي برخوردار است و بايد آن را به فردي ماهر سپرد و همچنين از لوازمي كه براي تعمير پلي استيشن شما به كار مي رود بايد مطمئن باشيد و ضمانتي در مقابل آن باشد كه در صورت خرابي مجدد نياز به تعمير پلي استيشن نباشد. حال مسئله مهم اين است كه ما بايد براي تعمير پلي استيشن به كجا مراجعه كنيم. بهترين گزينه اين است كه به نمايندگي دستگاه مراجعه كنيم زيرا كه نمايندگي به تعمير پلي استيشن بيشتر مسلط هست و  قابل اعتمادتر ميباشد. همچنين سپردن تعمير پلي استيشن به مركز قابل اعتمادي كه در زمان كوتاه تر با هزينه اي مناسب بتواند كار شما را انجام دهد موجب رضايتمندي شما و آسودگي خاطر بيشتر شما براي تعمير پلي استيشن شما مي گردد.

انواع تعمير پلي استيشن

اشكالات به وجود آمده پلي استيشن در حالت كلي مشكل سخت افزاري يا مواردي جزئي و مربوط به نرم افزار مي باشد. همانظور كه بيان شد بايد براي تعمير پلي استيشن به مركزي معتبر مراجعه كرد. از جمله مشكل تعمير پلي استيشن كه سخت افزاري ميباشد ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

  • تعمير برد اصلي، تعمير پورت HDMI، تعويض درايو، تعويض لنز، تعميرات آداپتور
  • تعمير دوربين كنسول و تعميرات كينكت
  • تعويض چيپ گرافيك و تعمير رم دستگاه

ديگر مشكلي كه بيان شد و نياز به تعمير پلي استيشن نيست و با تغيير روند كاري و يا تغيير تنظيمات ميتوان آن را رفع كرد به صورت زير مي باشد:

  • عدم اتصال به اينترنت و شبكه و آپديت نشدن دستگاه
  • پلي استيشن 4 نمي‌تواند دستگاه متصل به پورت USB را شناسايي كند.

 

پشتيباي شركت سازنده براي تعمير پلي استيشن

براي تعمير پلي استيشن ميتوان به نمايندگي مراجعه كرد. شركت سوني براي دستگاه هاي خود ضمانت نامه قرار داده است كه ميتوان در مدت زمان محدودي از آن براي تعويض و تعمير پلي استيشن استفاده كرد كه شامل موارد زير ميشود:

تعمير برد اصلي ايكس باكس و پلي استيشن، تعويض درايو و لنز، تعمير آداپتور xBox و PS4، تعمير كنترلر كنسول، تعمير كينكت و رفع اشكالات هنگ دستگاه، رفع اشكال سه چراغه شدن پلي استيشن، تعمير لنز ايكس باكس و عيوب داغ كردن كنسول و غيره

انواع پلي استيشن

پلي استيشن ها در زمينه خود داراي چند نوع ميباشند:

  • Ps1
  • Ps2
  • Ps3-xbox360
  • Ps4 كه خود شامل سه نوع معمولي، pro، slim مي باشد كه اين سه نوع فقط در شكل ظاهر باهم متفاوت هستند و در ساختار دروني تفاوتي نذارند فقط نسخه pro از نظر اندازه بزگتز مي باشد كه دليلش بر اين است كه كيفيت بهتري دارد و نيز روند بازي نيز سريعتر ميباشد، نسخه slim نيز با حجم كمتر و باريكتر ارائه شده است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۰:۲۰ توسط:تعميرات موضوع:

تعميرات تلويزيون

تعميرات تلويزيون

خدمات تعميرات تلويزيون از جمله خدمات مهم در صنعت لوازم الكترونيكي است. ورود نسل هاي جديدي از تكنولوژي در سيستم تلويزيون هاي بازار نياز به تعميرات فيزيكي تلويزيون ها را كم كرده است ولي در ادامه نكاتي براي مراقبت بهتر از دستگاه تلويزيون بيان مي كنيم كه عمر تلويزيون شما افزايش يابد و در طولاني مدت نياز كمتري به تعميرات تلويزيون باشد. مواردي كه براي تعميرات تلويزيون مراجعه مي كنند بيشتر مربوط به پنل و صفحه نمايشگر مي باشد. اقدامات لازم براي تعميرات تلويزيون نيز متناسب با مورد مشاهده شده متفاوت مي باشد.

تعميرات تلويزيون هاي هوشمند

پيشرفت تكنولوژي مطابق با علم روز موجب اضافه شدن نرم افزار هاي مختلف به تلويزيون هاي هوشمند شد و ، آپديت هاي  جديد نرم افزارها  نيز روي دستگاه ها تعريف شدند كه در صورت رعايت نكردن نكات امنيتي هنگام انجام عمليات به روز رساني، امكان بوجود آمدن خرابي دستگاه هست ومي تواند نياز بهتعميرات تلوزيون با دانش تخصصي باشد. بنا به دلايل مختلف مانند نبودن سرعت مناسب براي انجام دانلود برنامه يا خاموش شدن دستگاه هنگام به روز رساني، مشكلاتي ايجاد ميشود و ممكن است تلويزيون شما ديگر روشن نشود و يا به شبكه و پورت هاي مختلف دسترسي نداشته باشيد كه در مواجه با چنين مشكلاتي تعميرات خاصي روي تلويزيون بايد انجام شود تا تلويزيون شما به حالت اوليه برگردد.

نكات بهينه مرتبط با تعميرات تلويزيون

با رعايت كردن نكات زير ميتوانيد از دستگاه تلويزيون خود استفاده بهينه اي داشته باشيد، همچنين موجب مي شود در مدت زمان طولاني تري دستگاه شما نيازمند پروسه ي تعميرات تلويزيون نباشد:

  • از قرار دادن تلوزيون در مقابل تابش مستقيم آفتاب جلوگيري كنيد چرا كه موجب داغ شدن دستگاه و آب شدن قطعات داخلي مي شود و در هنگام تعميرات تلويزيونبايد برد به طور كامل تعويض شود.
  • به هيچ عنوان تلويزيون خود را كاور نكنيد و همچنين در محيط در بسته قرار ندهيد، دستگاه نياز به تهويه دارد.
  • براي پاك كردن صفحه نمايش از دستمال خيس استفاده نكنيد چرا كه نمايشگر شما مي سوزد و يا تركيب رنگي آن به هم ميريزد و براي بازكشت به حالت قبل بايدتعميرات تلويزيون انجام شود.
  • از قرار دادن مايعات، وسايل فلزي و مغناطيسي در كنار تلويزيون بپرهيزيد چرا كه دستگاه شما را دچار اختلال مي كند و در صورت ريختن مايعات دستگاه را فوري از برق بكشيد چون خسارتي را كه برق ايجاد ميكند نمي توان در فرآيند هاي تعميرات تلويزيون جبران كرد.

موارد مورد نياز در تعميرات تلويزيون

براي شروع تعميرات تلويزيون بايد نسبت به ساختار داخلي هر تلويزيون آشنايي داشته باشد چرا كه تلويزيون هاي شركت هاي مختلف در طراحي برد و نمايشگر با هم تفاوت دارند. اولين قدم آشنايي با پنل تلويزيون مي باشد، شامل سه بخش مجزا مي باشد:

  1. صفحه اصلي نمايشگر كه قسمت ماژول را شامل مي شود.
  2. صفحه پلاريزه كه داراي استاندارد دو تا پنج مي باشد و عامل پراكندگي نور در پنل است.
  3. لامپ هايي كه نور بك لايت را توليد مي كنند و متناسب با مدل هر دستگاه جنس لامپ و نحوه چيدمان متفاوت مي باشد.

در مرحله بعدي شما نيازمند يك متخصص هستيد چرا كه لازم است با بردهاي مختلف تلويزيون و قطعات به كار رفته در آن آشنا باشيد، تا بتوانيد تعميرات تلويزيون را به صورت تخصصي انجام دهيد. بيشترين تعميرات تلويزيون مرتبط با برد تلويزيون ميباشد كه به طور كلي شامل چهار دسته بندي مادر برد، برد اينورتر، برد بخش تغذيه و برد كنترل مي باشد. انجام تعميرات تلويزيون پيچيده است چون برخي از تلويزيون ها دو مدار را با هم اقدام كردند و يا به دليل قديمي بودن تكنولوژي، يك مدار در ساختار آن به كار نرفته است. بنابراين براي تعميرات تلويزيون در شناخت برد ها بايد دقت كافي داشت.

آشنايي كامل با منابع تغذيه نيز از مهمترين بخش براي انجام تعميرات تلويزيون مي باشد و نوع تغذيه مدارات به كار رفته يكي از نكات مهمي است كه بايد براي انجام تعميرات تلويزيون به آن توجه كرد.

خرابي پنل و تعميرات تلويزيون

  • مشاهده خط عمودي در صفحه

براي رفع خطوط عمودي، تعميرات تلويزيون در بخش پنل انجام مي شود.

  • به هم ريختن تركيب رنگ ها

بخش تعميرات تلوزيون در اين مورد مرتبط با لامپ هاي تصوير مي باشد.

  • شكستگي پنل

مشكل مرتبط با ماژول مي باشد براي انجام تعميرات تلويزيون بايد قطعه ماژول تعويض شود.

  • نفوذ آب به داخل پنل

استفاده از مواد پاك كننده به مرور باعث ايجاد رطوبت در بخش داخلي و سولفات قطعات مي شود كه براي جبران خسارت بايد به نمايندگي سوني بخش تعميرات تلويزيون مراجعه كنيد.

  • نداشتن تصوير در صورتي كه صدا هست

در اثر نفوذ آب به داخل پنل اين مشكل ايجاد مي شود كه براي تعميرات تلويزيون ابتدا بايد پنل بررسي شود و اگر مشكل رفع نشد، بايد برد داخلي بررسي شود.

چند نمونه از مواردي كه در نمايشگر ديده مي شود و تعميرات تلويزيون در بخش بك لايت انجام مي شود:

  • نداشتن تصوير
  • پرش تصوير
  • سياه شدن و دوتايي شدن تصوير تلويزيون
  • تصوير داريم ولي صدا نيست
  • كند شدن تصوير
  • ورتيكال

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۸:۵۸ توسط:تعميرات موضوع: