تعميرات تعميرات .

تعميرات

نمايندگي گوشي سوني

نمايندگي گوشي سوني

 

كادر نمايندگي گوشي سوني به صورت كاملا تخصصي در ساير نقاط كشور آماده خدمت رساني و سرويس دهي با بالاترين كيفيت به تمامي كاربران گوشي هاي ساده و هوشمند شركت سوني مي باشد. در صورت مشاهده هر گونه اختلال ميتوانيد به نمايندگي گوشي سوني مراجعه كنيد. نمايندگي گوشي سوني به صورت حضوري و غير حضوري با ارائه پشتيبان در تمام ساعات قابل دسترسي مي باشد و نمايندگي گوشي سوني همه ايرادات مرتبط به قسمت سخت افزاري و نرم افزاري گوشي سوني را ساپورت مي كند و ميتواند گوشي شما را به طور جامع تنظيم و بازسازي كند.

 

انجام تعميرات در نمايندگي گوشي سوني

همان گونه كه شركت سوني به مشتريان خود احترام مي گزارد و تقاضاي آن ها را در اصل كار خود قرار داده است از تيمي ماهر براي انجام تعميرات در نمايندگي گوشي سوني بهره ميبرد تا قابليت هاي انجام كار به صورت شايسته را داشته باشند و رضايت خاطر مشتري به صورت كامل جلب شود. براي اين كه انجام تعميرات در نمايندگي گوشي سوني با موفقيت انجام شود از وسايل اوليه و تجهيزات بسيار پيشرفته و دقيق استفاده شده است. در نتيجه مي توان گفتانجام تعميرات در نمايندگي گوشي سوني يك انتخاب هوشمندانه و صحيح مي باشد.

بيشترين مراجعه به تعميرات نمايندگي گوشي سوني در رابطه با موارد زير مي باشد:

  • مراجعه به نمايندگي گوشي سوني به جهت خرابي در تنظيمات حس گر و ال سي دي گوشي
  • ايجاد مشكل در بخش تغذيه و شارژ نشدن گوشي كه احتمالا نياز به تعميرات سخت افزاري واحد نمايندگي گوشي سوني دارد
  • خسارات ناشي از نفوذ رطوبت و رسوب گيري برد گوشي
  • مسائل مربوط به صدا و برقراري تماس
  • مشكلات شبكه و آنتن دهي گوشي از مشكلات نرم افزاري است كه بايد توسط واحد نمايندگي گوشي سوني برطرف شود

نظريه تاسيس نمايندگي گوشي سوني

مديران شركت سوني براي ارتباط گرفتن با متقاضيان كالاي خود و همچنين دريافت انتقادات و پيشنهادات مشتريان در رابطه با معايب و مزاياي گوشي هاي هوشمند، تصميم بر اين گرفتند كه يك واحد به نام نمايندگي گوشي سوني تعريف كنند. نمايندگي گوشي سوني به عنوان يك مركز اشتغال زايي و مشاركت نيروي انساني نيز مي باشد چرا كه از مهندسين متخصص و نخبه در كادر پرسنلي نمايندگي گوشي سوني استفاده مي شود تا بتوانند نظرات و اشكلات فني و نرم افزاري را در رابطه با گوشي سوني را به سازنده هاي شركت سوني انتقال دهند، زيرا كه نمايندگي گوشي سوني در واقع پل ارتباطي ميان مشتريان و واحد توليد شركت سوني مي باشد كه مي تواند به رشد موفقيت در زمينه توليد محصول با كيفيت كمك كند.

نمايندگي گوشي سوني مي تواند به كسب و كار شركت سوني رونق ببخشد به اين صورت كه خدمات به مشتري را به گونه اي ارائه دهد تا مشتري به طور كامل از زمان مراجعه به نمايندگي گوشي سوني با برخورد مناسب پرسنل  تا مرحله آخر انجام كار خود در نمايندگي گوشي سوني رضايت كافي داشته باشد و از انجام تعميرات خود در نمايندگي گوشي سوني لذت ببرند. با توجه به اين كه براي انجام تعميرات در نمايندگي گوشي سوني از ابزارآلات پيشرفته و نوين استفاده مي شود، در نمايندگي گوشي سوني انجام تعمير فني روي گوشي شما بسيار با دقت و تميز انجام مي شود كه با مشاهده اين مورد متوجه مي شويد كار تعميرات نمايندگي گوشي سوني با ساير مراكز تقاوت بسياري دارد.

تاريخچه گوشي سوني

شركت سوني سال 2001 به منظور طراحي و ساخت گوشي تصميم گرفت با شركت اريكسون كه مليت سوئدي دارد و در حوزه ارتباطات فعاليت دارد، مشاركت كند و در نهايت موفق شدند اولين گوشي را بسازند و آن را با نام سوني اريكسون به بازار معرفي كردند. نسل اول گوشي سوني اريكسون جزء دسته بندي سري w مي باشند كه بيانگر كيفيت بالا در زمينه پخش موزيك دارند. شركت سوني اريكسون به فعاليت خود در زمينه ساخت گوشي ادامه داد. در سال 2008 لنز هاي دوربين را در ساختار گوشي سوني به كار بردند. گوشي سوني اريكسون كه قابليت عكاسي و فيلمبرداري دارد با نام تجاري xperia در بازار موجود مي باشند.

شركت سوني در سال 2011 تمام سهم اريكسون را خريداري نمود و مشاركت آن ها خاتمه يافت. به همين ترتيب پيشرفت شركت سوني در زمينه طراحي و ساخت گوشي هاي سوني ادامه داشت. در ساخت گوشي ها حجم بيشتري براي حافظه داخلي در نظر گرفت و همچنين از لنزهايي كه سايز كوچكتر و كيفيت بالاتري دارند استفاده مي كرد.

اولين گوشي كه شركت سوني  در تمام نمايندگي سوني هاي سطح كشورها روانه بازار كرد xperia X1 نام دارد كه از سيستم عامل ويندوز براي برنامه نويسي استفاده كرده بود اما زبان برنامه نويسي خود را ارتقا داد و در ساخت xperia X10 براي اولين بار از سيستم عامل اندرويد استفاده كرد. سال 2013 گوشي سوني xperia Z با قابليت ضد آب بودن را به بازار معرفي كرد كه آغاز شروعي جديد براي شركت سوني محسوب مي شد. سال 2017 انواع گوشي سوني هوشمند جديد وارد بازار شد كه پرفروش ترين آن ها  Xperia XZ1 Premium و Xperia XZ1 Plus مي باشند. دليل محبوبيت اخرين سري گوشي هاي هوشمند سوني، قابليت بلوتوثي بودن هدفون مي باشد كه مورد استقبال زيادي قرار گرفت.

 
  • تعويض تاچ و ال سي دي انواع تبلت سوني
  • تعمير تخصصي برد انواع تبلت سوني / تعمير و تعويض باتري تبلت سوني
  • تعمير و تعويض دوربين تبلت سوني
  • تعمير و تعويض آي سي تغذيه تبلت سوني و ساير قطعات سخت افزاري تبلت سوني
  • تعمير و تعويض اسپيكر تبلت سوني / فلش نرم افزاري انواع تبلت سوني
  • تعمير و تعويض ميكروفن تبلت سوني /  تعمير و تعويض پليت آنتن تبلت سوني
  • تعمير موبايل سوني در صورت عدم كاركرد تاچ
  • تعمير عدم كاركرد ال سي دي موبايل سوني
  • تعمير عدم كاركرد بلوتوث موبايل سوني
  • تعمير موبايل سوني در صورت عدم كاركرد USB
  • تعمير مشكلات آنتن دهي و شناسايي نشدن شبكه موبايل سوني
 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۵۹:۲۱ توسط:تعميرات موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :