تعميرات تعميرات .

تعميرات

نمايندگي ايكس ويژن

نمايندگي ايكس ويژن

نمايندگي ايكس ويژن امكان ارائه انواع خدمات پيشرفته در زمينه ي تعمير، ترميم و تعويض قطعات توسط كارشناسان متخصص خود را با در اختيار داشتن تجهيزات پيشرفته در پارت‌هاي متعدد تعميراتي براي مشتريانش فراهم مي دارد. نمايندگي ايكس ويژن قادر به رفع و حل تمامي مشكلات و نواقص ايجاد شده در محصولات ايكس ويژن مي‌باشد.

  • كارشناسان نمايندگي ايكس ويژن با گذراندن دوره‌هاي تخصصي و آشنايي با ساختار و عملكرد هر مدل از محصولات ايكس ويژن توسط اساتيد مجرب حوزه ي نمايندگي ايكس ويژن ،  شيوه‌هاي نويني را در تعمير و اصلاح محصولات آموخته‌اند.
  • كارشناسان نمايندگي ايكس ويژن با داشتن بهترين آرشيو از محصولات نمايندگي ايكس ويژن و شناخت كامل بر كاركرد همه ي قطعات سخت افزاري و نرم افزاري هركدام از محصولات نمايندگي ايكس ويژن، ميتوانند همه ي دستگاه هاي معيوب را تعمير نمايند.
  • كارشناسان نمايندگي ايكس ويژن تخصص تعمير و بازسازي را با شركت در دوره‌هاي آموزشي و مهارتي ويژه ماديران كسب نموده اند ، بدين وسيله مي‌توان گفت كارشناسان نمايندگي ايكس ويژن به ارائه بالاترين سطح خدمات  تعميراتي رسيده اند.
  •  نمايندگي ايكس ويژن حوزه كاري خويش را با تمركز بر حيطه تخصص كارشناسان مجرب بنا نهاده و از ورود به حيطه هاي نامرتبط خودداري كرده است و به ارائه خدمات مي پردازد. از جمله خدماتي كه  توسط كارشناسان نمايندگي ايكس ويژن ارائه مي شود آماده كردن تازه ترين اخبار مرتبط با محصولات آن و به اشتراك گذاشتن آنها با مشتريان نمايندگي ايكس ويژن ميباشد .


سابقه نمايندگي ايكس ويژن

ايكس ويژن (X-Vision) كه نامي تجاري و ايراني است متعلق به گروه ماديران ميباشد كه عهده دار عرضه ي لوازم الكترونيكي مصرفي مختلفي به بازارهاي داخلي و بين‌المللي است. نمايندگي ايكس ويژن در سال 1343 تاسيس گرديده است و يكي از شركت هاي موفق و معتبر درحوزه ي IT در ايران ميباشد. نمايندگي ايكس ويژن كاملا خصوصي است و داراي تجربه اي بيش از 50 سال در ارائه محصولات باكيفيت و عرضه بهترين لوازم صوتي و تصويري و لوازم خانگي و خدمات پس از فروش در اقصي نقاط كشور مي باشد .

از محصولات ايكس ويژن نسبت به محصولات مشابه

نمايندگي ايكس ويژن يكي از توليدكنندگان موفق و پيشرو در زمينه هاي مختلف تكنولوژي و اتوماسيون اداري ميباشد. محصولات نمايندگي ايكس ويژن با توجه به كيفيت بسيار خوبي كه دارند قيمت مناسب تري نسبت به محصولات مشابه با همان كيفيت دارند و همچنين محصولات نمايندگي ايكس ويژن از نظر امكانات سخت افزاري قابليت هاي خوبي را به مشتريان خود مي دهد، به عنوان مثال مي توان به تلويزيون ايكس ويژن ۳۹ KF30 اشاره كرد چراكه از نظر كيفيت تصوير در رتبه ي بالايي قرار دارد درحالي كه ساير رقباي اين كمپاني تلويزيون هاي هوشمند هم سطح اين مدل ايكس ويژن را به قيمت هاي بالاتري ارائه مي نمايند.

از آنجا كه محصولات نمايندگي ايكس ويژن توليدات داخلي هستند و با خريد از كالاهاي نمايندگي ايكس ويژن به جاي رونق دادن به اقتصاد كشور هاي خارجي مي توان چرخه ي اقتصاد داخلي را شكوفا كنيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۳:۴۰ توسط:تعميرات موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :