تعميرات تعميرات .

تعميرات

تعميرات كامپيوتر

تعميرات كامپيوتر 

تعميرات كامپيوتر در دو بخش سخت افزاري و نرم افزاري توسط تيم تعميرات كامپيوتر ما صورت مي گيرد. اولين كامپيوتر در برلين ساخته شد. كارشناسان گروه تعميرات كامپيوتر ما با شناخت كافي كه از قطعات و لوازم كامپيوتري كه دارند ميتوانند كامپيوتر شما را با هر نوع برند و سيستم عاملي را كه دارد تعمير كنند و يا براي شما سيستم آن را ارتقا دهند.

 خدمات مركز تعميرات كامپيوتر

مركز تعميرات كامپيوتر ما به منظور جلب رضايت مشتري و كمك به ايجاد رضاي خاطر خدمات خود را به سه شيوه انتخابي كاربران گرامي انجام مي دهد.

  • خدمات تلفني مركز تعميرات كامپيوتر

در بسيار از موارد مشكلات كامپيوتري از معايبي هستند كه با يك راهنمايي ساده و بدون نياز به اياب و ذهاب كاميپوتر تا مركز تعميرات كامپيوتر مي توانند برطرف  شوند. از اين رو شما كاربران گرامي مي توانيد با تماس با كارشناسان تعميرات كامپيوتر ما به رايگان از خدمات تلفني و پشتيباني براي رفع مشكل سيستم خود به سادگي بهره ببريد.

  • خدمات حضوري در محل مركز تعميرات كاميبوتر

اگر مشكل با بررسي و پشتيباني تلفني كارشناسان مركز تعميرات كامپيوتر برطرف نشد و يا نياز فوري به تعميرات كامپيوتر خود داشتيد، بلافاصله مركز تعميرات كامپيوتر يكي از زبده ترين كارشناس هاي مركز را به محل شما ارسال مي كند تا مشكل شما در كمترين زمان ممكن برطرف گردد.

  • خدمات مركز تعميرات كامپيوتر در مراجعه كاربران گرامي به مركز

مركز تعميرات كامپيوتر همواره و در هر زماني پذيراي شما كاربران گرامي براي تعمير و شناسايي خرابي هاي كامپيوتر شما مي باشد. حتي اگر شما خود امكان اياب و ذهاب كامپيوتر را تا محل مركز تعميرات كامپيوتر نداشتيد مي توانيد درخواست كنيد با ارسال يك پيك كامپيوتر شما را تا مركز تعميرات كامپيوتر براي انجام اقدامات لازم تعميرات ببرند و مركز تعميرات كامپيوتر ما پس از انجام خدمات لازم و رفع مشكل براي شما سيستم را ارسال كند.

 

رايج ترين معايب سخت افزاري در تعميرات كامپيوتر

 

معايب رايج هارد ديسك

هارد ديسك قطعه اي است در كامپيوتر براي حفظ و نگهداري اطلاعات كامپيوتر به كار مي رود. از آنجايي كه اطلاعات براي شما بسيار با ارزش است تعميرات كامپيوتر در اين بخش از كامپيوتر بسيار مهم و حساس است. هارد ديسك ها در دو نوع ssd  و hdd    با سايز هاي متفاوت در بازار موجود هستند.

  • ضربه خوردن هارد ديسك

اين نوع خرابي از بيشترين مشكلات مراجعه شده به مركز تعميرات كامپيوتر است چرا كه هارد ديسك ها در هر دو نوع اكسترنال و اينترنال بسيار حساس بوده و با ضربه هاي خفيف هم آسيب مي بينند. كارشناس هاي مركز اكيدا توصيه مي كنند بعدا از ضربه هارد ديسك را به سيستم متصل نكنيد زيرا باعث آسيب بيشتر مي شود.

  • خرابي منطقي هارد ديسك

اين خرابي ها گاهي هيچ آثار فيزيكي ندارد اما اطلاعات شما بر روي هارد نمايش داده نمي شود و يا خطاي فرمت كردن ديسك را نمايش مي دهد. اگر اطلاعات شما روي هارد ديسك مهم نبود هارد ديسك را فرمت كنيد ولي اگر مهم بود به هيج عنوان فرمت نكنيد كه اطلاعات شما از بين مي رود و سريعا به مركز تعميرات كامپيوتر براي بازيابي اطلاعات و تعميرات هارد ديسك خود مراجعه كنيد.

  • بد سكتور هارد ديسك

بدسكتور هارد ديسك مي تواند دلايل متفاوتي داشته باشد از جمله نفوذ گرد و غبار به داخل هارد ديسك تا ضربه خوردن هارد ديسك و .. را مي توان بيان كرد. انواع بدسكتور هايي كه رخ مي دهند بدسكتور هاي فيزيكي و بدسكتور هاي نرم افزاري هستند كه بد سكتورهاي فيزيكي عموما قابل تعمير نيستند. براي رفع بدسكتورهاي هارد ديسك روش هاي متفاوت ي وجود دارد، كارشناسان مركز تعميرات كامپيوتر ما متناسب با شدت آسيب وارده و اهميت اطلاعات شما بهترين راه را براي رفع اين مشكل انتخاب و اعمال مي كنند.

  • خرابي چيپ هاي شمالي و جنوبي مادر برد

در مادر برد هاي نسل جديد اين دو چيپست شمالي و جنوبي مادر برد با هم تركيب شده و تبديل به يك چيپست شده اند. اما در مادر برد هاي قديمي اين دو چيپست با نام هاي MDH  و ICH شناخته مي شوند. كارشناسان مركز تعميرات كامپيوتر ما از نشانه هاي رايج در خرابي چيپ هاي مادر برد خال زدگي و بادكردگي، سوئيچ نشدن دستگاه  و رسيت شدن پشت سرهم كامپيوتر را نام مي برند.

  • سوختن قطعات مختلف در مادربرد

يكي از مهم ترين دلايلي كه در مركز تعميرات كامپيوتر براي اين اتفاق ديده شده است، ناسازگاري منبع تغذيه كامپيوتر است كه استاندارد نبوده و باعث سوختن قطعات مختلف كامپيوتر مي شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۷:۰۰ توسط:تعميرات موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :