تعميرات تعميرات .

تعميرات

تعمير ايكس باكس

تعمير ايكس باكس

تعمير ايكس باكس به هنگام بروز مشكل از جمله مهم ترين دغدغه ها و نگراني هاي طرفدارن بازي هاي ويديويي است. كنسول ايكس باكس از جمله كنسول هاي بازي پرطرفداري است كه مانند هر وسيله ي ديگري عمر مفيد خود را دارد و زماني مي رسد كه شما نيازمند خدمات تعمير ايكس باكس خود مي شويد.

 

ايكس باكس يك كنسول بازي قدرتمند محصول شركت مايكروسافت است كه بعنوان كنسولي با توان بالا در اجراي بازي هاي ويديويي با كيفيت شناخته شده است كه در تاريخ 15 نوامبر 2001 در آمريكاي شمالي، 22 فوريه 2002 در ژاپن و 14 مارچ 2002 در استراليا و اروپا وارد بازار شد. كنسول ايكس باكس در نسل هاي مختلفي عرضه شده است كه كنسول ايكس باكس 360 و كنسول ايكس باكس ايكس وان شناخته شده ترين آنها هستند.

 
 

خرابي هاي رايج مشاهده شده در تعمير ايكس باكس

بيش ترين دلايلي كه در زمان تعمير ايكس باكس و خرابي هاي كنسول هاي بازي دبگر ديده مي شود عموما سرويس نشدن دستگاه و نوسان هاي برق مي باشد كه متاسقانه تا زماني كه اين گجت هاي ديجيتالي محبوب دچار خرابي نشوند كاربران بازي را با آن ها ادامه مي دهند. با اين حال مشكلات شايعي در هر كنسول بازي به هنگام تعمير ديده شده كه دانستن آنها ميتواند موجب اقدام به موقع شما براي رفع مشكل و تعمير دستگاه شود.

تعمير ايكس باكس 360

در تعمير ايكس باكس 360 مهم ترين مشكل كه با آن مواجه ميشويم زياد گرم شدن دستگاه بعد از 3 ساعت بازي است. البته شيوه هاي متعددي در تعمير ايكس باكس و خنك كردن دستگاه وجود دارد ولي اگر زود اقدام نكنيد تعمير ايكس باكس هم فايده اي نداشته و دستگاه شما ازبين مي رود. بيشترين مشكل مشاهده شده در تعمير ايكس باكس 360 سه چراغه شدن دستگاه است كه ميتواند به دليل استهلاك درايور ايكس باكس با استفاده از dvd هاي خش دار و يا شل شدن و از جا كنده شدن كابل برق كنسول رخ بدهد.

در اكثر موارد تعمير ايكس باكس 360 مشاهده شده است كه اين كنسول بازي اگر به شيوه ي درست استفاده و نگهداري شود ميتواند سالها براي شما كار كند و از آن بهره ببريد .

تعمير ايكس باكس وان ايكس

كنسول ايكس باكس وان و ايكس باكس وان ايكس كه به تازگي به بازار آمده است، كنسولي همه جانيه براي سرگرمي هستند. در اين مدت كوتاه در تعمير ايكس باكس وان آنچه ديده مي شود وضعيت عجيب دستگاه به دليل گرما و حرارت ايجاد شده در حين بازي است كه موجب افزايش سرعت پردازنده مركزي و در طولاني مدت باعث فرسودگي دستگاه مي شود.

تفاوت كنسول هاي بازي و كامپيوتر ( PC )

در اغلب موارد نظرات اين است كه كنسول هاي بازي بهتر از PC هستن زيرا آنها اختصاصا براي بازي كردن طراحي و ساخته شده اند. در يك كنسول بازي شما ميتوانيد از تمام قدرت كنسول در حين اجراي بازي يهره ببريد اما در pc به دليل محدوديت كارت گرافيك اينطور نيست. كنسول‌هاي بازي ايكس‌باكس وان ايكس و پلي‌استيشن۴ پرو هر دو رنج قيمتي مناسب و منطقي دارند و مي‌توانند بازي‌هاي ويديويي را با كيفيت ۴K براي شما اجرا كنند. ايكس باكس وان ايكس شركت ماكروسافت حتي توانايي دارد كه  بازي‌ها را تا وضوح تصوير ۴K رندر كند. اين در حالي است كه اگر بخواهيد كامپيوتري بخريد كه توانايي اجراي بازي را روي وضوح تصوير ۴K به شما بدهد، بايد چندين برابر ايكس باكس وان ايكس يا پلي‌استيشن۴ پرو  هزينه پرداخت كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۸:۳۶ توسط:تعميرات موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :