تعميرات تعميرات .

تعميرات

نمايندگي سوني

نمايندگي سوني

نمايندگي سوني  با سابقه درخشان رضايت مشتري را سر لوحه كار خود قرار داده است و خدمات  را به بهترين صورت براي مشتريان ارجمند انجام مي دهد. شركت سوني به طور كلي در صنعت نسبت به ساير برند هاي هم رده خود پيشگام مي باشد. كارشناسان نمايندگي سوني بايد بر طبق وظيفه همه موارد احتمالي كه ممكن است موجب ايجاد مشكل فني و تخصصي شود را بررسي كنند و متناسب با آن خدمات را به مشتريان ارائه دهند تا رضايت خاطر مشتريان از انتخاب برند سوني حاصل شود.نمايندگي سوني از پرسنلي كه داراي دانش بالا در زمينه تكنولوژي روز مي باشند استفاده كرده است كه بتوانند پاسخگو تمام نيازهاي مراجعين محترم باشند. همچنين نمايندگي سوني با تكيه بر اعتمادي كه نسبت به كارشناسان خود دارد، همواره خدمات ارائه شده در بخش تعميرات نمايندگي سوني خود را با گارانتي تعويض به مشتري تحويل مي دهند. يكي از وظايف كارشناسان نمايندگي سوني اين است كه مشكلات مشاهده شده در بخش تعميرات محصولات را به واحد طراحي و ساخت شركت سوني گزارش دهند تا براي رفع اشكالات جزئي و همچنين افزايش كارايي محصولات، در توليد محصول جديد آن نكته را به كار گيرند.

 

تاريخچه شركت سوني

در سال 1946 دو شخص با نام هاي مايارو ايبوكا و آكيو موريتا تصميم گرفتند در توكيو كه يكي از كلان شهر هاي كشور ژاپن مي باشد شركتي تاسيس كنند تا بتوانند فرضيه هاي نظري خود براي اختراع لوازم الكتريكي را عملي كنند و دستگاهي اختراع كنند. آن ها نام سوني را براي شركت خود انتخاب كردند كه برگرفته از دو اسم sonny به معناي پسر بچه و sound  به معني صدا مي باشد. شركت سوني در سال 1950 موفق به ابداع اولين دستگاه ضبط صوت مي شود كه فقط در اختيار اماكن دولتي قرار گرفت و وارد بازار عمومي نشد. شركت سوني در سال 1968 با رونمايي از تلويزيون رنگي همه را شگفت زده كرد چرا كه وسيله اي متفاوت با تجهيزات آن زمان بود . اولين تلويزيون شركت سوني با نام kv-1310 و سري Trinitron منتشر شد و هم اكنون نيز شركت سوني پيشگام در زمينه طراحي تلويزيون هاي هوشمند و صفحه نمايشگر داراي سنسور تشخيص رنگ قوي و كيفيت نمايش فوث العاده مي باشد.

 

تلويزيون هاي نمايندگي سوني

اولين واحد نمايندگي سوني كه در ايران فعاليت خود را آغاز كرد با عنوان نمايندگي تعميرات تلويزيون سوني شناخته شد. چون اولين تلويزيون رنگي را كمپاني سوني به بازار ايران معرفي كرد كه در زمان خود وسيله اي نوين و جالب بود و با استقبال زيادي مواجه شد كه همين استقبال بي نظير مردم، انگيزه اي  قوي براي نمايندگي سوني ايجاد كرد كه تا به امروز به فعاليت خود در زمينه توليد وتعميرات تلويزيون هايي با تكنولوژي هاي متفاوت ادامه بدهد. شركت سوني از طريق نمايندگي سوني با توجه به دانش قبلي و كاربردي پيشرفت هاي جديد تكنولوژي، تلويزيون هاي نسل جديد كه از نظر ظاهري و دروني بسيار متفاوت با نسخه هاي اول مي باشند را طراحي و به بازار عرضه مي كند كه  با تيم كاملا خبره نمايندگي سوني شما نگراني از بابت پشتيباني تلويزيون هاي خود نخواهيد داشت.

 

لپ تاپ هاي نمايندگي سوني

لپ تاپ هاي موجود شركت سوني در نمايندگي سوني هاي سطح كشور با اسم ويوا در بازار موجود مي باشند و در دسته بندي لوازم ديجيتال شركت سوني مي باشد، اين حوزه از محصولات توليدي شركت سوني هم داراي واحد تخصصي نمايندگي براي تعميرات لپ تاپ است. نمايندگي تعميرات لپ تاپ سوني داراي كادر فوق حرفه اي مي باشند كه آماده خدمت رساني به مشتريان مي باشند و همواره سعي دارند تعميرات نرم افزاري و سخت افزاري لپ تاپ شما را در كوتاه ترين زمان ممكن و با كمترين هزينه براي شما انجام دهند.

 

گوشي هاي نمايندگي سوني

در بين محصولات سوني گوشي هاي سوني در بازار اسم و رسم و طرفداران خاص خود را دارند. شركت سوني سرويس هاي  متفاوتي را در موبايل هاي هوشمندش كه از طريق نمايندگي سوني خود عرضه مي كند ارائه مي دهد. براي مثال سابقه شركت سوني در ساخت دوربين عكاسي موجب شده است كه از لنزهاي قدرتمند در ساخت موبايل هوشمند استفاده كند . دليل محبوبيت برند سوني ميان موبايل هاي هوشمند كيفيت بي نظير برنامه هاي كاربردي و ارائه خدمات تيم پشتيباني نمايندگي سوني مي باشد.

تعميرات پلي استيشن در نمايندگي سوني

همه ما بازي با دستگاه سوني را تجربه كرده ايم و يا حداقل با آن آشنا هستيم. نمايندگي سوني با معرفي PSP كه دستگاه بازي قابل حمل مي باشد، بسياري از طرفداران  بازي هاي كامپيوتري را شگفت زده كرد و با گذشت زمان و اضافه كردن آپشن هاي جديد مانند پخش فيلم، قابليت فيلمبرداري از محيط بازي و عكس برداري به دستگاه PSP دايره طرفداران خود را بسيار گسترده تر كرد. وجود تعداد طرفداران زياد باعث ايجاد انگيزه قوي براي نمايندگي سوني در زمينه ابداع دستگاه جديد شد كه بتواند رتبه اول در زمينه توليد دستگاه بازي هاي رايانه اي ديجيتال را به خود اختصاص دهد. شركت سوني بوسيله نمايندگي سوني خود با معرفي دستگاه PS4 و بيان قابليت هاي آن مورد استقبال عمومي قرار گرفت و در نهايت شركت سوني با تيم هاي پشتيباني نمايندگي سوني توانست به هدف خود برسد و رتبه اول فروش دستگاه هاي بازي را كسب كند. هم اكنون نيز بيشترين مراجعين به نمايندگي سوني مربوط به دستگاه هاي پلي استيشن و ايكس باكس مي باشد.

 

خدمات نمايندگي سوني

  • تعميرات و عيب يابي حركت آرام تصوير از بالا به پايين در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي شدن تصوير از پايين در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي ورتيكال در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي خطوط برگشتي تصوير تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي نداشتن صدا در تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي لرزش تصوير در تلويزيون سوني
  • تعميرات روشن نشدن تلويزيون سوني
  • تعميرات سياه شدن صفحه بعد از حدود نيم ساعت كار كردن تلويزيون سوني
  • تعميرات و رفع ايراد خاموش شدن تلويزيون سوني
  • تعميرات تصوير داري خط برگشتي و بدون برفك و داغ كردن تلويزيون سوني
  • تعميرات قطع و وصل تصوير در تلويزيون سوني
  • تعميرات نداشتن نور در تلويزيون سوني
  • تعميرات قطع شدن تصوير و افتادن دو خط ورتيكال روي صفحه در تلويزيون سوني
  • تعميرات پر نور و كم نور شدن چراغ استند باي تلويزيون سوني
  • تعميرات و عيب يابي نداشتن تصوير در تلويزيون سوني
  • تعميرات صداي صوت هاي ولتاژ در تلويزيون سوني

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۱۸:۲۹ توسط:تعميرات موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :